A.SZ.F. 2015. 01. hó
Üzlet
Szabályzat, Általános Szerződési Feltételek
Célunk az, hogy
vásárlóink rendeléseit a lehető leggyorsabban és azok lehető legnagyobb
megelégedésére teljesítsük. Az „OÁZIS 98” Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari
Kft. (székhely: H-1054 Budapest, Szemere utca 19. 1. em. 2/b., Fióktelep: H-7081
Simontornya, 61-es főút Cece iránya, Cg. a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
által vezetett 01-09-205593, adószám: 11295671-2-41, Tel: +36-74/586026, Fax:
+36-74/586027, Mobil: +36-30/4-911-112, emailcíme:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
), mint eladó által üzemeltett http://www.oazisbutorhaz.hu/ weboldal
és webáruház a magyar jog szerint működik, így minden esetben a magyar
jogszabályok az irányadóak. Az
esetleges félreértések elkerülése véget, még a rendelés előtt kérjük, hogy
olvassa el az alábbi rendelési szabályzatot, ÁSZF-et.
I. Az Üzlet
Szabályzat elfogadása
I.1. Ezen általános szerződési
feltételek a vevő és az eladó kapcsolatát, tehát az „OÁZIS 98”
Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari Kft. (székhely: H-1054 Budapest, Szemere
utca 19. 1. em. 2/b., Fióktelep: H-7081 Simontornya, 61-es főút Cece iránya,
Cg. a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága által vezetett 01-09-205593, adószám:
11295671-2-41, Tel: +36-74/586026, Fax: +36-74/586027, Mobil: +36-30/4-911-112,
emailcíme:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
) és ügyfelei
(a továbbiakban „vevő“) között létrejött kereskedelmi kapcsolatot szabályozzák.
Eltérő rendelkezés hiányában, ezen általános szerződési feltételek vonatkoznak
az „OÁZIS 98” Kft.
és az adott vevő
között megkötött minden adásvételi szerződésre.
I.2. A szerződés nyelve a magyar.
I.3. A megkötött szerződés nem minősül írásban
kötött szerződésnek, nem kerül iktatásra és őrzésre. A szerződésre magatartási
kódex nem vonatkozik. A
weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés a 45/2014.
(II. 26.) számú és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól szóló Kormány rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek
minősül, de amennyiben a vevő a termék átvételére a személyes
átvételt választja, akkor a vevő igénye csak elektronikus úton leadott megrendelésnek
minősülhet, mivel a vevő a terméket ekkor megnézheti, összevetheti más
termékkel és kipróbálja (kipróbálhatja), amellyel egyidejűleg a vevői távközlő
eszköz általi szerződése közös akarattal így felbontásra került és az
adásvételi szerződésre a továbbiakban a személyesen és a boltban kötött
adásvétel szabályai az irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre
jellemző elállási joga a vevőnek elvész, amelyet a Vevő a megrendeléssel
kifejezetten elfogad, valamint az átvétel módjánál külön elfogadó négyzetben el
is fogad.
I.4. A http://www.oazisbutorhaz.hu/
oldalt üzemeltető eladó jogosult egyoldalúan megváltoztatni jelen szerződési
feltételeket.
I.5. Egyéb rendelkezés,
avagy szerződési feltétel érvényességéhez az „OÁZIS 98” Kft. mindenkori írásbeli hozzájárulása szükséges.
I.6. Az Eladó a weboldalon, webáruházon keresztül kizárólag az alábbiakban
megadott általános üzleti feltételek szerint értékesíti termékeit, amelyet
a megrendelő, vevő az általa küldött szabályszerű megrendeléssel elfogadottnak
és magára nézve kötelezőnek ismeri el, a weboldalt, webáruházat a vevő úgy használja,
hogy az elolvasott feltételeket érti és elfogadja, így ezen Szabályzatban
foglaltaktól eltérő feltételeket nem áll módunkban elfogadni. A jelen szabályzatban foglaltak egyben a 45/2014. (II. 26.) számú és a
fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
Kormány rendeletben foglalt megelőző, előzetes
tájékoztatásnak is minősülnek, amelyet a megrendelő, vevő az általa küldött
szabályszerű megrendeléssel elfogadottnak tekint.
I.7. Az Eladó által
üzemeltetett weboldal, webáruház részére küldött megrendelés a vevő számára
kötelező érvényű. Az adott áru megrendelésének időpontja azon időpont, amikor
megrendelését online áruházunkon keresztül hozzánk eljuttatja. Megrendelése
akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazoljuk. A vevő a
megrendelés elküldésével kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az eladó a
szerződéskötés céljából akár faxot, avagy emailt is használjon. Az eladó nem
vállal semmilyen felelősséget azon tévedésekért, amelyet a megrendelő a megrendelés
során követ el, sem az internet szolgáltatás minőségéből vagy hiányából eredő
teljesítetlen megrendelésekért, sem az e-mail szolgáltatónál technikai okok
miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért.
II. A szerződés tárgya
II.1. A szerződés tárgyai a http://www.oazisbutorhaz.hu weboldal, webáruház termékei, amelyek bárki számára elérhetőek.
II.2. A weboldalon lévő webáruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.
II.3. Az Eladó a http://www.oazisbutorhaz.hu weboldalon megjelentethet
rövid lejáratú ajánlatokra vonatkozó akciókat, amelyek az akciós időtartama
előtti és utáni áraktól eltérő árakat tartalmazhatnak. A rövid lejáratú ajánlat
a weboldalon történő megjelenéssel egy időben lép érvénybe, és csak a
megjelenés időtartama alatt beérkező megrendelésekre érvényes.
II.4. Az internetes áruházban megrendelhető termékek árainak a változtatásának
jogát a http://www.oazisbutorhaz.hu weboldalt üzemeltető eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való
megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek
vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
II.5. Az áru végleges vételára az ÁFA-val
növelt érték, amely ÁFA a számlakiállítás napján hatályos jogszabályokban
meghatározott adókulcs szerint kerül kiszámításra. A feltüntetett
árak nem tartalmazzák a szállítási költséget! Az esetlegesen - a terméktől
függően szükséges - szerelés, üzembe helyezés költségei – amennyiben a vevő azt
igényeli tőlünk - külön kerülnek felszámításra. A weboldalon szereplő
valamennyi terméknél az árváltoztatás jogát fenntartjuk! A módosítás a weboldalon
való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az áruk a vételár megfizetéséig az
Eladó tulajdonát képezik.
II.6. Kötelező jellegű szerződéses kapcsolat a szerződő
felek között megkötött érvényes és hatályos adásvételi szerződés alapján jön létre, amelyhez a következő
dokumentumok együttes megléte szükséges:
A) a vevő
írásos megrendelése, amelynek tartalmaznia kell megfelelően az árunak az
weboldalon megjelölt adatait, a megrendelt mennyiséget:
B) az eladó
részére a vevő online megrendelésének e-mail-ben és faxon, skype-on történő
visszaigazolása
C) az eladó a
fenti feltételek együttes teljesülése esetén további külön szállítási
szerződést állíthat ki, amit ebben az esetben e-mail-ben vagy és faxon szintén
megküld a megrendelő részére.
III. A rendelés technikai menete
A termékek megrendelése a terméknek, annak
típusának, színének és egyéb jellemző paramétereinek a kiválasztása után történik. A könnyű
áttekinthetőség érdekében a termékeket kategóriákba soroltuk.
A kiválasztott
kategória nevére vagy fotójára kattintva, megnyílik az abban található
alkategória, és amennyiben létezik, a további alkategóriák is. Ezeken belül
helyezkednek el a termékek ill. termékcsaládok. Az önálló termékeknél csak a
kiválasztott terméket látja, a termékcsaládoknál, pedig egy komplett elemlistát
fog találni a modellhez választható összes elemről. Azoknál a
termékcsaládoknál, melyeknél a rendelkezésre álló lista ezt lehetővé teszi,
természetesen az elemenkénti rendelhetőség is biztosított, mindenkinek a saját
fantáziájára bízva.
Áruházunkban
kosaras rendszerben tud közvetlenül vásárolni, azaz a kiválasztott termék egyéb
paraméterének megjelölése után, az Ön terméke a bevásárló kosárba helyezhető.
A vásárlás
menete a következő:
- termék kiválasztása, ha lehetséges a szín és
egyéb paraméterek kiválasztása
- kosárba tétel
- a darabszámot a kosárba tétel után lehet
módosítani a megfelelő darabszám megadásával frissítés gombra kattintva
- amennyiben rossz terméket helyezett kosárba azt a
törlés gomb megnyomásával eltávolíthatja
Ezután választhat a bevásárlás
folytatása és a KASSZA között, a vásárlás folytatásával visszatér az áruházba
és további termékeket rakhat a kosarába, amelyek végösszegét a jobb felső
sarokban az egész vásárlás folyamán figyelemmel kísérheti.
- A termék(ek) kosárba helyezésének befejeztével
válassza ki a KASSZA funkciót.
- Számlázási adatok kitöltése a következő menüpont,
itt ügyelni kell a pontos kitöltésre, mert pl. helytelen elérhetőség
megadásából származó rendelést nem áll módunkba teljesíteni.
- A vásárlási feltételek elfogadása előtt/után
regisztrálnia kell, ezzel érvényesíti vásárlási szándékát. Kérjük, hogy a
regisztrációs eljárás adatait, jelszavát és minden a vásárlással
kapcsolatos adatát fokozottan óvja illetéktelen harmadik fél
hozzáférésétől, hiszen az ebből eredő károkért az eladó felelősséget
vállalni nem tud. A regisztráció nem jelent feltétlenül rendelési
kötelezettséget. A regisztráció során megadott
adatai tekintetében a Vevő büntetőjogi felelőssége teljes tudatában
kijelenti, hogy azok a valóságnak megfelelőek és Vevő tudomásul veszi,
hogy a regisztráció során megadott adatait bármikor módosíthatja, de az az
Eladóval szemben csak akkor hatályostul, ha azokat még a megrendelés
leadása előtt végzi el.
- Az Eladó a megrendelést a rendelés leadását
követően haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül visszaigazolja. A
vásárlási szerződés a visszaigazolással jön létre. Amennyiben a rendelést
48 órán belül nem igazoljuk vissza, úgy a vásárlási szerződést meg nem
kötöttnek kell tekinteni és az eladót avagy a vevőt semmilyen
kötelezettség nem terheli. Kérjük, a visszaigazolást figyelmesen
olvassa el, és bármilyen kérdés felmerülésével keressen meg a megadott
elérhetőségeinken.
- A megrendelések feladása a http://www.oazisbutorhaz.hu/
webáruházban
kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül http://www.oazisbutorhaz.hu webcímen, vagy e-mailben az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
címen. Rendelését bizonyos
estekben (erről külön levélben tájékoztatjuk) az előleg befizetésekor
tekintjük érvényesnek, amelyet beleszámítunk a termék(ek) vételárába, és
visszaigazoljuk beérkezését a rendelés összes adatával együtt.
IV. Fizetés
IV.1. A weboldalon és a visszaigazolásokon feltüntetett árak bruttó árak,
már tartalmazzák az Áfá-t, de a szállítás és a kezelés költségét – avagy
amennyiben igényeli az összeszerelés költségét - nem.
IV.2. A http://www.oazisbutorhaz.hu/
weboldalon
feltüntetett árak változtatásának a
jogát az Eladó fenntartja, a módosítás a weboldalon való megjelenéssel
egyidejűleg lép hatályba. Az esetleges módosítás a megrendelt és
visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.
IV.3. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban
technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő, avagy téves ár jelenik
meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy
e-mail-ben) megkeressük Önt, mivel az
ilyen megrendelések a fentiek alapján nem érvényesek, és az ebből eredő
károkért cégünk nem vállal felellőséget.
IV.4. A
megrendelt termékek kifizetése átutalással/csekken/készpénzben az irodában
történik és a megrendelt termékek bruttó vételárának 30%-át kell
foglalónak kifizetni - amely összegeknek a megérkezése után történik csak az
áru megrendelése -, de természetesen a megrendelő a termék teljes vételárát is
előre megfizetheti, így a termék átvételekor már nem kell a vételár fennmaradó
részét rendeznie. A megrendelés leadása után cégünk visszaigazoló levelet küld
a vevőnek, mely tartalmazza a teljes bruttó vételárat, az esetleges
kedvezményeket, valamint a szállítás költségét.
IV.5.
Amennyiben a megrendelt termékek második és utolsó részletének ellenértéke, a
termékek áruraktárunkba való megérkezést igazoló értesítése után 20 naptári
napon belül nem érkezik meg a számlánkra, úgy a közöttünk létrejött
szerződéstől elállhatunk és az adott ügyfél megrendelését töröljük, így a Vevő
által megfizetett foglaló elvész.
IV.6. A
megrendelt termékek második és utolsó részletének ellenértékének megfizetése
történhet készpénzben átvételkor az irodában vagy a raktárban, utánvéttel
átvételkor a szállítónak, vagy átutalással a visszaigazoláskor megküldött
bankszámlaszámra.
IV.7. Az
üzletben történő átvétel előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden
esetben a telefonos visszaigazolást követően. Amennyiben ezt az átvételi módot
választja, az áru átvételére a termék megérkezésének visszaigazolását követő 7
munkanapon belül van lehetősége. A termékekhez minden esetben mellékeljük a
jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott leírást, jótállást és a
számlát.
IV.8. Az üzletben történő áruk átvétele és a többi termékkel történő
összehasonlítása, kipróbálása előzetes időpont-egyeztetés alapján történik,
minden esetben a telefonos visszaigazolást követően. A termékekhez minden
esetben mellékeljük a jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott
leírást, jótállást és a számlát.
IV.9. A weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés
a 45/2014. (II. 26.) számú és a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormány rendelet alapján
távollévők közötti jogügyletnek minősül, de amennyiben a vevő a termék
átvételére a személyes átvételt választja, akkor a vevő igénye csak
megrendelésnek minősülhet, mivel a vevő a terméket ekkor megnézheti,
összevetheti más termékkel és kipróbálja (kipróbálhatja), amellyel egyidejűleg
a vevői távközlő eszköz általi szerződése közös akarattal így felbontásra
került és az adásvételi szerződésre a továbbiakban a személyesen és a boltban kötött
adásvétel szabályai az irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre
jellemző elállási joga a vevőnek elvész.
V. Termék átvétele:
V.1.
Személyes átvétel az irodában, raktárban - fizetés készpénzzel vagy
átutalással
Irodánk címe: H-7081 Simontornya,
61-es főút Cece iránya
Nyitva tartás: hétfő – péntek: 9.00 - 12.00, 13.00 -
18.00 szombat: 9.00 - 12.00
V.2. Kiszállítás -
fizetés a szállítási címen vagy átutalással
A bútorokat a
Webáruház alkalmazottjai vagy szerződéses partnerei szállítják ki, de szükség
esetén harmadik fél segítségét alvállalkozóként/közreműködőként igénybe veheti.
A Webáruház az
árunak a raktárba való megérkezést igazoló értesítéssel egyidejűleg egyezteti a
kiszállítás időpontját az ügyféllel.
Amennyiben a
határidő mégsem tartható a Webáruház telefonon vagy e-mailen erről
tájékoztatást küld az Ügyfélnek, ezen esetben Vevő kárigénnyel nem élhet.
Amennyiben a
szállító az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (rossz, vagy
pontatlan megadott cím, átvevő nem jelenik meg az átadáskor, a kiszállítási
díjat nem fizetik meg; avagy egyéb esetben, amennyiben az árut bármilyen akár
kisebb hibára való utalással Vevő nem veszi, vagy nem tudja átvenni, stb.) úgy
azt értesítés hagyása mellett visszaszállíthatja és egyeztethetnek egy új
szállítási időpontot.
A Vevői
hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újbóli kiszállítás költségei minden
esetben az Vevőt terhelik.
Kézbesíthetetlenség
esetén a címzettel szemben jogi eljárást kezdeményezhetünk, a szállítási
költség megtérítése címén, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol az
egyeztetett időben át tudja venni az árut.
Megrendeléseiket
terjedelemtől függően, lapra szerelt állapotban saját szerződött szállítóink
kézbesíti. Telefonos elérhetőségéhez olyan telefonszám megadását kérjük,
ahol napközben hívható. Ügyfélszolgálatunk minden esetben egyezteti az
Ügyféllel a szállítás várható időpontját.
Amennyiben a
határidő mégsem tartható (pl.: beszállítók leállása) telefonon vagy
e-mailen erről tájékoztatást küldünk az Ügyfélnek.
A szállítás költsége függ a
megrendelt termékek mennyiségétől, nagyságától. A szállítási költségek
részletesen a "Szállítás menüpontban találhatóak. Amennyiben a szállító az
árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (rossz, vagy pontatlan
megadott cím, átvevő nem jelenik meg az átadáskor, a kiszállítási díjat nem
fizetik meg; avagy egyéb esetben, amennyiben az árut bármilyen akár kisebb
hibára való utalással Vevő nem veszi, vagy nem tudja átvenni, stb.) úgy azt
értesítés hagyása mellett visszaszállíthatja és egyeztethetnek egy új
szállítási időpontot. A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti első és az újbóli
kiszállítás költségei minden esetben az Vevőt terhelik.
A
kiszállítás díja és határideje
Futárszolgálat
A szállítási díj a webáruház Szállítás
menüpontjában található. Határideje: telefonos és/vagy írásos visszaigazolás
szerint. Kézbesítéskor a csomagot megvizsgálni szíveskedjen, amennyiben
sérülést tapasztal rajta ne vegye át és erről jegyzőkönyvet vetessen fel a
futárral. További teendőkkel kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot velünk.
Személyes
átvétel
Szállítási díj 0 Ft, a megrendelő
személyesen jön el az árúért, a határidő függ attól, hogy a megrendelt árucikk
raktáron van-e. Amennyiben van raktáron, azonnal átvehető
Sürgős
esetek
A raktáron lévő és sürgős
szállítás esetén a kiszállítás díja kilométer alapján történik, a kiszállítási
határidő 3-5 munkanap.
VI. Teljesítés
helye, szállítási feltételek
Rendelés teljesítése egyelőre csak Magyarország
területére érvényes, az országon kívülre csak külön egyeztetés esetén tudunk
rendelést elfogadni. A szállítási címet (a teljesítés helyét), a megrendelő
által leadott megrendelés alapján határozzuk meg.
A szállítási címet (Teljesítés helyét), a
megrendelő által leadott megrendelés alapján határozzuk meg.
Sürgős szállítás esetén megállapodás szerint a
terméket a rendeltetési helyére is be tudjuk vinni, valamint külön megállapodás
alapján összeszereljük.
Amennyiben a szállítás a vevő szállítóeszközével
történik, abban az esetben a teljesítés helye az eladó telephelye.
Az áru sérülésének kockázatát az átvétel
pillanatától a vevő viseli.
VII. Kifogások, reklamációk
Ügyfélszolgálat:
„OÁZIS 98” Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari Kft.
Ügyfélszolgálati
iroda helye: H-7081 Simontornya, 61-es főút Cece iránya
Ügyfélszolgálat
nyitvatartási ideje: Nyitvatartási időben: hétfő –
péntek 9.00 - 12.00, 13.00 - 17.00 szombat 8.00 - 12.00., de a hét előre
jelzett munkanapján 7 és 21 óra között legalább tizenkét órán keresztül
folyamatosan nyitva tart.
Kapcsolattartó
személy: Császár József, Nagy Éva
Telefon: +36 (1)
452 0090
Fax: +36 (1) 240
1791
Mobil:
+36-30/4-911-112
Internet cím: www.oazisbutorhaz.hu
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
)
Kötelező
válaszadási idő faxon/e-mailen beérkezett megkeresésekre: 2 munkanap.
A vevő köteles az áru minőségét közvetlenül az
átvétel után ellenőrizni.
Amennyiben a Vevő az áru átvételekor hibát,
sérülést tapasztal, avagy bármilyen kifogással kíván élni, akkor köteles azt feltüntetni
a szállítólevélen és köteles azonnal kapcsolatba lépni az eladóval, ahol
haladéktalanul gondoskodnak a termékek rendeltetésszerű használhatóságának
biztosításáról.
Mennyiségi vagy a rendeltetésszerű használatot
akadályozó hibák reklamációját a vevő az áru átvételétől számított 3 munkanapon
belül köteles bejelenteni, amely időközön belül cégünk a terméket kicseréli
Önnek a hiba kivizsgálása után.
A rejtett hibát a felfedezése után 3 napon belül,
de legkésőbb az áru átvételétől számított 2 hónapon belül kell jelezni.
A reklamációt írásban kell benyújtani, a
garanciális idő szempontjából az átvétel dátuma a mérvadó.
A minőségi reklamáció megítélése szempontjából a
meghibásodást mintával vagy hivatalos szakértői véleménnyel kell igazolni.
Amennyiben a szerződő felek nem egyeznek meg
másképpen, a reklamáció nincs befolyással a teljes számlázott összegre
vonatkozó fizetési kötelezettségre.
VIII. Elállási jog
VIII.1.
A fogyasztónak, vevőnek minősülő személynek a megrendelt termékek kézhez
vételétől számított 14 naptári napon belül joguk
van feltétel és indoklás nélkül elállni vásárlási szándékuktól, kivéve egyedi
méretű és/vagy gyártású termék esetén. Az elállási
határidő jelenleg 14 naptári nap, amely bármikor megváltozhat.
VIII.2.
Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.
VIII.3.
Az elállási szándékot postai úton - legkésőbb a lejárat napján feladva - küldhetik
meg részünkre. A vevő az elállási nyilatkozatának a
megküldésétől számított indokolatlan késedelem nélkül, de legfeljebb 14 naptári
napon belül köteles az árut a saját költségén visszaküldeni az Eladó részére.
VIII.4.
Elállás esetén az eladó köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni
a vásárlónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy naptári napon belül.
VIII.5.
Az eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a
teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni, de a visszaérkezett termék jelentős használatából, sérüléséből adódó
költségek és az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk a
VEVŐT terhelik, azt az eladó bizonyítani köteles és azt a visszatérítési árból
jogosult levonni! A terméket kérjük, hogy megfelelően csomagolva, amennyiben az
lehetséges az eredeti számlával, vagy annak másolatával küldjék vissza
számunkra, így segítve munkánkat.
VIII.6.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vevőnek saját
költségén kell gondoskodnia. A Vevő az elállással érintett terméket
utánvétellel nem küldheti vissza az Eladó részére, utánvételes átvételt a
Szolgáltató nem teljesít, amelyet a fogyasztó
kifejezetten elfogad. Elállás esetén felhívjuk a vevők figyelmét, hogy
amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használta, akkor az eladó
kártérítést is követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és
értékcsökkenése miatt.
VIII.7.
Az elállásra vonatkozó szabályozás megtekinthető:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
VIII.8.
Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges szerződéses viszonyból
származó vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék el. Amennyiben
tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, szerződő felek alávetik
magukat a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének.
IX. Garancia, szavatosság
IX.1. Az eladó a megrendelt
termékekre 1 év jótállást, garanciát vállal.
IX.2.
A Vevőt az eladó hibás teljesítése esetén megilletik mindazok a szavatossági,
illetve – amennyiben a Vevő a Ptk. vonatkozó rendelkezései alapján
fogyasztónak minősül – jótállási jogok, amelyeket számára a Ptk., illetve
bruttó 10.000,- Ft-ot meghaladó vásárlás esetén az egyes tartós fogyasztási
cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet
lehetővé tesznek. A Vevő szavatossági, illetve jótállási igényeit kizárólag a
vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számlával,
és a termék átvételekor átadott jótállási jeggyel érvényesítheti a teljesítés
időpontjától a jótállási időtartam alatt. Az Eladó mentesülhet a Vevő szerződéstől
való elállásra vagy megfelelő árcsökkentésre vonatkozó igényétől, ha a hibás
terméket megfelelő határidőn belül kicseréli, a hiányzó alkatrészt pótolja. A
szavatosság illetve a jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, melyek a
következőkre vezethetők vissza:
- a terméket nem rendeltetésszerűen
használták, illetve nem tartották be a termék kezelési-, használati-
és karbantartási-utasítását,
- a terméket átalakították,
megváltoztatták,
- valamely alkatrész (szövet stb.)
természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy,
- a Vevő nem tett eleget
kárenyhítési kötelezettségének,
- a termék elemei és alkatrészei összeszerelési
hibából sérültek meg. Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült
alkatrészek, elemek pótlása a Vevő saját költségére történik.
A kötelező jótállási jogok
tekintetében a Polgári törvénykönyvről szóló törvény, az egyes tartós
fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.)
Korm. rendelet, továbbá a 19/2014. (IV.
29.) NGM rendelet rendelkezései
az irányadóak.
Vevő
nem csak az eladóval, hanem a gyártóval szemben is érvényesítheti a
szavatossági jogát, így javítást, cserét kérhet.
Ha a
Vevő a szavatossági vagy jótállási igényét akarja érvényesíteni, akkor arról az
Eladónak jegyzőkönyvet felvenni, amelyben szerepelnie kell a szerződéskötés
időpontjának, hiba leírásának.
Az
Eladó köteles a javítást, vagy cserét 15 napon belül elvegezni, vagy mással
elvegeztetni.
Amennyiben az
Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások
során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a
vevő számára:
·
Bejegyzés a
vásárlók könyvébe.
A vásárlók könyve az Eladó üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a
Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
·
Panasztétel a
fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Vevő fogyasztói jogainak
megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes
fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a
fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
·
Békéltető
testület.
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok
alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos
fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő eljárást
kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő
békéltető testületnél.
·
Bírósági
eljárás.
Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti
érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló
törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló törvény rendelkezései
szerint.
Amennyiben
panaszt kíván tenni bizonyos termékekkel, vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban
azt megteheti az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
">
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mail címen
cégünk számára, vagy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. Személyesen a Tolna
Megyei Kormányhivatal, Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, 7100 Szekszárd, Szent
István tér 11-13. szám alatt. Interneten keresztül a hatóság honlapján a
panaszbejelentés menüpont alatt megtalálható elérhetőségeken, például a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
">
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
címen .
X. Adatvédelmi nyilatkozat
Az eladó bármely a weboldal használata során
tudomására jutott személyes adatot az Információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról szóló 2011. CXII. törvény rendelkezései szerint kezel.
Amennyiben a vevő bármely személyes adatát eljuttatja az eladóhoz, akkor azzal önkéntes
és e tájékoztatáson alapuló és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt az
Eladó az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig - nyilvántartsa és
kezelje.
Az eladó - a vevői, partnerei és
egyéb ügyfelei személyére, adataira, a Webáruházzal fennálló üzleti
kapcsolataira vonatkozó - valamennyi információt üzleti titokként kezel.
A jelen adatvédelmi nyilatkozatban
nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó. Bármelyik rendelkezés
érvénytelensége vagy érvénytelenné válása a többi rendelkezés érvényességét nem
érinti.
XI. Egyéb
XI.1. A weboldalon,
webáruházban szereplő árlistákon, leírásokon, készletinformációkon, képeken és
rajzokon valamint egyéb dokumentumokon megadott adatok az áru méretére,
súlyára, árára, színére és egyéb jellemzőire vonatkozóan csak tájékoztató
jellegűek. Termékeink műszaki továbbfejlesztésével illetve megszűntetésével
kapcsolatos jogunkat fenntartjuk!
XI.2. A
weboldalon való vásárlás feltételezi a Vevő részéről a Számítógépének és az
Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt
járó hibalehetőségek elfogadását.
XI.3. Az Eladó bármikor
jogosult jelen Szabályzatát egyoldalúan módosítani.
IX.4. Az eladó által üzemeltetett weboldal az
alábbi törvényekben foglaltak alapján jár el:
Az egyének védelméről a
személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99800006.TV
Az elektronikus
hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300100.TV
Információs önrendelkezési jogról és
az információszabadságról szóló 2011 CXII. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100112.TV&;timeshift=1
XII. Cég információk
Cégnév: „OÁZIS 98” Kereskedelmi, Szolgáltató és
Ipari Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09- 205593.
A cégjegyzéket vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék
Cégbírósága
Székhely: H- 1054 Budapest, Szemere utca 19. 1.
em. 2/b.
Fióktelep: H-7081 Simontornya, 61-es
főút Cece iránya Adószám: 11295671-2-41.
Bankszámlaszám: OTP Fiók
Simontornya 11746098-20028008-00000000.
Ügyfélszolgálat: Tel: +36-74/586026,
Fax: +36-74/586027, Mobil: +36-30/4-911-112, emailcíme:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|