Főoldal | Rólunk | Vásárlás menete | Szállítás | Adatvédelem | ÁSZF | Elérhetőségeink
Az Ön kosara még üres...
Pénztár / Megrendelés
Fenyőbútorok Hálószoba Iroda Konyha Nappali Kisbútorok Akciós bútorok

Oázis Bútorház

Simontornya

Weblap:

www.oazisbutorhaz.hu

Telefon:

74/486-540

74/586-026

06-1/332-53-88

06-30/491-1112


Hasznos oldalak:

Butorbolt.lap.hu
Fenyobutor.lap.hu
Butor.lap.hu
Bútor-Wikipédia









Vásárlási információk



A.SZ.F. 2015. 01. hó

Üzlet Szabályzat, Általános Szerződési Feltételek

 

Célunk az, hogy vásárlóink rendeléseit a lehető leggyorsabban és azok lehető legnagyobb megelégedésére teljesítsük. Az „OÁZIS 98” Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari Kft. (székhely: H-1054 Budapest, Szemere utca 19. 1. em. 2/b., Fióktelep: H-7081 Simontornya, 61-es főút Cece iránya, Cg. a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága által vezetett 01-09-205593, adószám: 11295671-2-41, Tel: +36-74/586026, Fax: +36-74/586027, Mobil: +36-30/4-911-112, emailcíme: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ), mint eladó által üzemeltett http://www.oazisbutorhaz.hu/ weboldal és webáruház a magyar jog szerint működik, így minden esetben a magyar jogszabályok az irányadóak. Az esetleges félreértések elkerülése véget, még a rendelés előtt kérjük, hogy olvassa el az alábbi rendelési szabályzatot, ÁSZF-et.

 

I. Az Üzlet Szabályzat elfogadása

 

I.1. Ezen általános szerződési feltételek a vevő és az eladó kapcsolatát, tehát az OÁZIS 98” Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari Kft. (székhely: H-1054 Budapest, Szemere utca 19. 1. em. 2/b., Fióktelep: H-7081 Simontornya, 61-es főút Cece iránya, Cg. a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága által vezetett 01-09-205593, adószám: 11295671-2-41, Tel: +36-74/586026, Fax: +36-74/586027, Mobil: +36-30/4-911-112, emailcíme: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ) és ügyfelei (a továbbiakban „vevő“) között létrejött kereskedelmi kapcsolatot szabályozzák. Eltérő rendelkezés hiányában, ezen általános szerződési feltételek vonatkoznak az OÁZIS 98” Kft. és az adott vevő között megkötött minden adásvételi szerződésre.

I.2. A szerződés nyelve a magyar.

I.3. A megkötött szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, nem kerül iktatásra és őrzésre. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik. A weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés a 45/2014. (II. 26.) számú és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormány rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek minősül, de amennyiben a vevő a termék átvételére a személyes átvételt választja, akkor a vevő igénye csak elektronikus úton leadott megrendelésnek minősülhet, mivel a vevő a terméket ekkor megnézheti, összevetheti más termékkel és kipróbálja (kipróbálhatja), amellyel egyidejűleg a vevői távközlő eszköz általi szerződése közös akarattal így felbontásra került és az adásvételi szerződésre a továbbiakban a személyesen és a boltban kötött adásvétel szabályai az irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre jellemző elállási joga a vevőnek elvész, amelyet a Vevő a megrendeléssel kifejezetten elfogad, valamint az átvétel módjánál külön elfogadó négyzetben el is fogad.

I.4. A http://www.oazisbutorhaz.hu/ oldalt üzemeltető eladó jogosult egyoldalúan megváltoztatni jelen szerződési feltételeket.

I.5. Egyéb rendelkezés, avagy szerződési feltétel érvényességéhez az OÁZIS 98” Kft. mindenkori írásbeli hozzájárulása szükséges.

I.6.  Az Eladó a weboldalon, webáruházon keresztül kizárólag az alábbiakban megadott általános üzleti feltételek szerint értékesíti termékeit, amelyet a megrendelő, vevő az általa küldött szabályszerű megrendeléssel elfogadottnak és magára nézve kötelezőnek ismeri el, a weboldalt, webáruházat a vevő úgy használja, hogy az elolvasott feltételeket érti és elfogadja, így ezen Szabályzatban foglaltaktól eltérő feltételeket nem áll módunkban elfogadni. A jelen szabályzatban foglaltak egyben a 45/2014. (II. 26.) számú és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormány rendeletben foglalt megelőző, előzetes tájékoztatásnak is minősülnek, amelyet a megrendelő, vevő az általa küldött szabályszerű megrendeléssel elfogadottnak tekint.

I.7. Az Eladó által üzemeltetett weboldal, webáruház részére küldött megrendelés a vevő számára kötelező érvényű. Az adott áru megrendelésének időpontja azon időpont, amikor megrendelését online áruházunkon keresztül hozzánk eljuttatja. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazoljuk. A vevő a megrendelés elküldésével kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az eladó a szerződéskötés céljából akár faxot, avagy emailt is használjon. Az eladó nem vállal semmilyen felelősséget azon tévedésekért, amelyet a megrendelő a megrendelés során követ el, sem az internet szolgáltatás minőségéből vagy hiányából eredő teljesítetlen megrendelésekért, sem az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért.

II. A szerződés tárgya

II.1. A szerződés tárgyai a http://www.oazisbutorhaz.hu weboldal, webáruház termékei, amelyek bárki számára elérhetőek.

II.2. A weboldalon lévő webáruházban feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.

II.3. Az Eladó a http://www.oazisbutorhaz.hu weboldalon megjelentethet rövid lejáratú ajánlatokra vonatkozó akciókat, amelyek az akciós időtartama előtti és utáni áraktól eltérő árakat tartalmazhatnak. A rövid lejáratú ajánlat a weboldalon történő megjelenéssel egy időben lép érvénybe, és csak a megjelenés időtartama alatt beérkező megrendelésekre érvényes.

II.4. Az internetes áruházban megrendelhető termékek árainak a változtatásának jogát a http://www.oazisbutorhaz.hu weboldalt üzemeltető eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

II.5. Az áru végleges vételára az ÁFA-val növelt érték, amely ÁFA a számlakiállítás napján hatályos jogszabályokban meghatározott adókulcs szerint kerül kiszámításra. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget! Az esetlegesen - a terméktől függően szükséges - szerelés, üzembe helyezés költségei – amennyiben a vevő azt igényeli tőlünk - külön kerülnek felszámításra. A weboldalon szereplő valamennyi terméknél az árváltoztatás jogát fenntartjuk! A módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az áruk a vételár megfizetéséig az Eladó tulajdonát képezik.

II.6. Kötelező jellegű szerződéses kapcsolat a szerződő felek között megkötött érvényes és hatályos adásvételi szerződés alapján jön létre, amelyhez a következő dokumentumok együttes megléte szükséges:

A) a vevő írásos megrendelése, amelynek tartalmaznia kell megfelelően az árunak az weboldalon megjelölt adatait, a megrendelt mennyiséget:

B) az eladó részére a vevő online megrendelésének e-mail-ben és faxon, skype-on történő visszaigazolása

C) az eladó a fenti feltételek együttes teljesülése esetén további külön szállítási szerződést állíthat ki, amit ebben az esetben e-mail-ben vagy és faxon szintén megküld a megrendelő részére.

 

III. A rendelés technikai menete

 

A termékek megrendelése a terméknek, annak típusának, színének és egyéb jellemző paramétereinek a kiválasztása után történik. A könnyű áttekinthetőség érdekében a termékeket kategóriákba soroltuk.

 

A kiválasztott kategória nevére vagy fotójára kattintva, megnyílik az abban található alkategória, és amennyiben létezik, a további alkategóriák is. Ezeken belül helyezkednek el a termékek ill. termékcsaládok. Az önálló termékeknél csak a kiválasztott terméket látja, a termékcsaládoknál, pedig egy komplett elemlistát fog találni a modellhez választható összes elemről. Azoknál a termékcsaládoknál, melyeknél a rendelkezésre álló lista ezt lehetővé teszi, természetesen az elemenkénti rendelhetőség is biztosított, mindenkinek a saját fantáziájára bízva.

Áruházunkban kosaras rendszerben tud közvetlenül vásárolni, azaz a kiválasztott termék egyéb paraméterének megjelölése után, az Ön terméke a bevásárló kosárba helyezhető.

A vásárlás menete a következő:

  • termék kiválasztása, ha lehetséges a szín és egyéb paraméterek kiválasztása
  • kosárba tétel
  • a darabszámot a kosárba tétel után lehet módosítani a megfelelő darabszám megadásával frissítés gombra kattintva
  • amennyiben rossz terméket helyezett kosárba azt a törlés gomb megnyomásával eltávolíthatja

Ezután választhat a bevásárlás folytatása és a KASSZA között, a vásárlás folytatásával visszatér az áruházba és további termékeket rakhat a kosarába, amelyek végösszegét a jobb felső sarokban az egész vásárlás folyamán figyelemmel kísérheti.

 

IV. Fizetés

 

IV.1. A weboldalon és a visszaigazolásokon feltüntetett árak bruttó árak, már tartalmazzák az Áfá-t, de a szállítás és a kezelés költségét – avagy amennyiben igényeli az összeszerelés költségét - nem.

IV.2. A http://www.oazisbutorhaz.hu/ weboldalon feltüntetett árak változtatásának a jogát az Eladó fenntartja, a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az esetleges módosítás a megrendelt és visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja. 

IV.3. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő, avagy téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt, mivel az ilyen megrendelések a fentiek alapján nem érvényesek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felellőséget.

IV.4. A megrendelt termékek kifizetése átutalással/csekken/készpénzben az irodában történik  és a megrendelt termékek bruttó vételárának 30%-át kell foglalónak kifizetni - amely összegeknek a megérkezése után történik csak az áru megrendelése -, de természetesen a megrendelő a termék teljes vételárát is előre megfizetheti, így a termék átvételekor már nem kell a vételár fennmaradó részét rendeznie. A megrendelés leadása után cégünk visszaigazoló levelet küld a vevőnek, mely tartalmazza a teljes bruttó vételárat, az esetleges kedvezményeket, valamint a szállítás költségét.

IV.5. Amennyiben a megrendelt termékek második és utolsó részletének ellenértéke, a termékek áruraktárunkba való megérkezést igazoló értesítése után 20 naptári napon belül nem érkezik meg a számlánkra, úgy a közöttünk létrejött szerződéstől elállhatunk és az adott ügyfél megrendelését töröljük, így a Vevő által megfizetett foglaló elvész.

IV.6. A megrendelt termékek második és utolsó részletének ellenértékének megfizetése történhet készpénzben átvételkor az irodában vagy a raktárban, utánvéttel átvételkor a szállítónak, vagy átutalással a visszaigazoláskor megküldött bankszámlaszámra.

IV.7. Az üzletben történő átvétel előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden esetben a telefonos visszaigazolást követően. Amennyiben ezt az átvételi módot választja, az áru átvételére a termék megérkezésének visszaigazolását követő 7 munkanapon belül van lehetősége. A termékekhez minden esetben mellékeljük a jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott leírást, jótállást és a számlát.

IV.8. Az üzletben történő áruk átvétele és a többi termékkel történő összehasonlítása, kipróbálása előzetes időpont-egyeztetés alapján történik, minden esetben a telefonos visszaigazolást követően. A termékekhez minden esetben mellékeljük a jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott leírást, jótállást és a számlát.

IV.9. A weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződés a 45/2014. (II. 26.) számú és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló Kormány rendelet alapján távollévők közötti jogügyletnek minősül, de amennyiben a vevő a termék átvételére a személyes átvételt választja, akkor a vevő igénye csak megrendelésnek minősülhet, mivel a vevő a terméket ekkor megnézheti, összevetheti más termékkel és kipróbálja (kipróbálhatja), amellyel egyidejűleg a vevői távközlő eszköz általi szerződése közös akarattal így felbontásra került és az adásvételi szerződésre a továbbiakban a személyesen és a boltban kötött adásvétel szabályai az irányadóak, azaz a távollévők közötti jogügyletre jellemző elállási joga a vevőnek elvész.

V. Termék átvétele:

 

V.1. Személyes átvétel az irodában, raktárban  - fizetés készpénzzel vagy átutalással

Irodánk címe: H-7081 Simontornya, 61-es főút Cece iránya

Nyitva tartás: hétfő – péntek: 9.00 - 12.00, 13.00 - 18.00 szombat: 9.00 - 12.00

V.2. Kiszállítás - fizetés a szállítási címen vagy átutalással

A bútorokat a Webáruház alkalmazottjai vagy szerződéses partnerei szállítják ki, de szükség esetén harmadik fél segítségét alvállalkozóként/közreműködőként igénybe veheti.

A Webáruház az árunak a raktárba való megérkezést igazoló értesítéssel egyidejűleg egyezteti a kiszállítás időpontját az ügyféllel.

Amennyiben a határidő mégsem tartható a Webáruház telefonon vagy e-mailen erről tájékoztatást küld az Ügyfélnek, ezen esetben Vevő kárigénnyel nem élhet.

Amennyiben a szállító az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (rossz, vagy pontatlan megadott cím, átvevő nem jelenik meg az átadáskor, a kiszállítási díjat nem fizetik meg; avagy egyéb esetben, amennyiben az árut bármilyen akár kisebb hibára való utalással Vevő nem veszi, vagy nem tudja átvenni, stb.) úgy azt értesítés hagyása mellett visszaszállíthatja és egyeztethetnek egy új szállítási időpontot.

A Vevői hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újbóli kiszállítás költségei minden esetben az Vevőt terhelik.

Kézbesíthetetlenség esetén a címzettel szemben jogi eljárást kezdeményezhetünk, a szállítási költség megtérítése címén, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol az egyeztetett időben át tudja venni az árut.

Megrendeléseiket terjedelemtől függően, lapra szerelt állapotban saját szerződött szállítóink kézbesíti. Telefonos elérhetőségéhez olyan telefonszám megadását kérjük, ahol napközben hívható. Ügyfélszolgálatunk  minden esetben egyezteti az Ügyféllel a szállítás várható időpontját.

Amennyiben a határidő mégsem tartható (pl.: beszállítók leállása)  telefonon vagy e-mailen erről tájékoztatást küldünk az Ügyfélnek.

A szállítás költsége függ a megrendelt termékek mennyiségétől, nagyságától. A szállítási költségek részletesen a "Szállítás menüpontban találhatóak. Amennyiben a szállító az árut bármely körülményből kifolyólag nem tudja átadni (rossz, vagy pontatlan megadott cím, átvevő nem jelenik meg az átadáskor, a kiszállítási díjat nem fizetik meg; avagy egyéb esetben, amennyiben az árut bármilyen akár kisebb hibára való utalással Vevő nem veszi, vagy nem tudja átvenni, stb.) úgy azt értesítés hagyása mellett visszaszállíthatja és egyeztethetnek egy új szállítási időpontot. A Vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti első és az újbóli kiszállítás költségei minden esetben az Vevőt terhelik.

 

A kiszállítás díja és határideje

Futárszolgálat

A szállítási díj a webáruház Szállítás menüpontjában található. Határideje: telefonos és/vagy írásos visszaigazolás szerint. Kézbesítéskor a csomagot megvizsgálni szíveskedjen, amennyiben sérülést tapasztal rajta ne vegye át és erről jegyzőkönyvet vetessen fel a futárral. További teendőkkel kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot velünk.

Személyes átvétel

Szállítási díj 0 Ft, a megrendelő személyesen jön el az árúért, a határidő függ attól, hogy a megrendelt árucikk raktáron van-e. Amennyiben van raktáron, azonnal átvehető

Sürgős esetek

A raktáron lévő és sürgős szállítás esetén a kiszállítás díja kilométer alapján történik, a kiszállítási határidő 3-5 munkanap.

 

VI. Teljesítés helye, szállítási feltételek

 

Rendelés teljesítése egyelőre csak Magyarország területére érvényes, az országon kívülre csak külön egyeztetés esetén tudunk rendelést elfogadni. A szállítási címet (a teljesítés helyét), a megrendelő által leadott megrendelés alapján határozzuk meg.

A szállítási címet (Teljesítés helyét), a megrendelő által leadott megrendelés alapján határozzuk meg.

Sürgős szállítás esetén megállapodás szerint a terméket a rendeltetési helyére is be tudjuk vinni, valamint külön megállapodás alapján összeszereljük.

Amennyiben a szállítás a vevő szállítóeszközével történik, abban az esetben a teljesítés helye az eladó telephelye.

Az áru sérülésének kockázatát az átvétel pillanatától a vevő viseli.

VII. Kifogások, reklamációk

Ügyfélszolgálat: „OÁZIS 98” Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari Kft.

Ügyfélszolgálati iroda helye: H-7081 Simontornya, 61-es főút Cece iránya

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Nyitvatartási időben: hétfő – péntek 9.00 - 12.00, 13.00 - 17.00 szombat 8.00 - 12.00., de a hét előre jelzett munkanapján 7 és 21 óra között legalább tizenkét órán keresztül folyamatosan nyitva tart.

Kapcsolattartó személy: Császár József, Nagy Éva

Telefon: +36 (1) 452 0090

Fax: +36 (1) 240 1791

Mobil: +36-30/4-911-112

Internet cím: www.oazisbutorhaz.hu

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. )

Kötelező válaszadási idő faxon/e-mailen beérkezett megkeresésekre: 2 munkanap.


A vevő köteles az áru minőségét közvetlenül az átvétel után ellenőrizni.

Amennyiben a Vevő az áru átvételekor hibát, sérülést tapasztal, avagy bármilyen kifogással kíván élni, akkor köteles azt feltüntetni a szállítólevélen és köteles azonnal kapcsolatba lépni az eladóval, ahol haladéktalanul gondoskodnak a termékek rendeltetésszerű használhatóságának biztosításáról.

Mennyiségi vagy a rendeltetésszerű használatot akadályozó hibák reklamációját a vevő az áru átvételétől számított 3 munkanapon belül köteles bejelenteni, amely időközön belül cégünk a terméket kicseréli Önnek a hiba kivizsgálása után.

A rejtett hibát a felfedezése után 3 napon belül, de legkésőbb az áru átvételétől számított 2 hónapon belül kell jelezni.

A reklamációt írásban kell benyújtani, a garanciális idő szempontjából az átvétel dátuma a mérvadó.

A minőségi reklamáció megítélése szempontjából a meghibásodást mintával vagy hivatalos szakértői véleménnyel kell igazolni.

Amennyiben a szerződő felek nem egyeznek meg másképpen, a reklamáció nincs befolyással a teljes számlázott összegre vonatkozó fizetési kötelezettségre.


VIII. Elállási jog


VIII.1. A fogyasztónak, vevőnek minősülő személynek a megrendelt termékek kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül joguk van feltétel és indoklás nélkül elállni vásárlási szándékuktól, kivéve egyedi méretű és/vagy gyártású termék esetén. Az elállási határidő jelenleg 14 naptári nap, amely bármikor megváltozhat.

VIII.2. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik.

VIII.3. Az elállási szándékot postai úton - legkésőbb a lejárat napján feladva - küldhetik meg részünkre. A vevő az elállási nyilatkozatának a megküldésétől számított indokolatlan késedelem nélkül, de legfeljebb 14 naptári napon belül köteles az árut a saját költségén visszaküldeni az Eladó részére.

VIII.4. Elállás esetén az eladó köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak haladéktalanul, de legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy naptári napon belül.

VIII.5. Az eladó kizárólag sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni, de a visszaérkezett termék jelentős használatából, sérüléséből adódó  költségek és az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk a VEVŐT terhelik, azt az eladó bizonyítani köteles és azt a visszatérítési árból jogosult levonni! A terméket kérjük, hogy megfelelően csomagolva, amennyiben az lehetséges az eredeti számlával, vagy annak másolatával küldjék vissza számunkra, így segítve munkánkat.

VIII.6. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vevőnek saját költségén kell gondoskodnia. A Vevő az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza az Eladó részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít, amelyet a fogyasztó kifejezetten elfogad. Elállás esetén felhívjuk a vevők figyelmét, hogy amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használta, akkor az eladó kártérítést is követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt.

VIII.7. Az elállásra vonatkozó szabályozás megtekinthető:

http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

VIII.8. Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges szerződéses viszonyból származó vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék el. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, szerződő felek alávetik magukat a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének.

IX. Garancia, szavatosság

IX.1. Az eladó a megrendelt termékekre 1 év  jótállást, garanciát vállal.

IX.2. A Vevőt az eladó hibás teljesítése esetén megilletik mindazok a szavatossági, illetve  – amennyiben a Vevő a Ptk. vonatkozó rendelkezései alapján fogyasztónak minősül – jótállási jogok, amelyeket számára a Ptk., illetve bruttó 10.000,- Ft-ot meghaladó vásárlás esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet lehetővé tesznek. A Vevő szavatossági, illetve jótállási igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számlával, és a termék átvételekor átadott jótállási jeggyel érvényesítheti a teljesítés időpontjától a jótállási időtartam alatt. Az Eladó mentesülhet a Vevő szerződéstől való elállásra vagy megfelelő árcsökkentésre vonatkozó igényétől, ha a hibás terméket megfelelő határidőn belül kicseréli, a hiányzó alkatrészt pótolja. A szavatosság illetve a jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, melyek a következőkre vezethetők vissza:

- a terméket nem rendeltetésszerűen használták, illetve nem tartották be a termék kezelési-, használati- és  karbantartási-utasítását,

- a terméket átalakították, megváltoztatták,

- valamely alkatrész (szövet stb.) természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy,

- a Vevő nem tett eleget kárenyhítési kötelezettségének,

- a termék elemei és alkatrészei összeszerelési hibából sérültek meg. Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült alkatrészek, elemek pótlása a Vevő saját költségére történik.

 

A kötelező jótállási jogok tekintetében a Polgári törvénykönyvről szóló törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet, továbbá a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadóak. 

Vevő nem csak az eladóval, hanem a gyártóval szemben is érvényesítheti a szavatossági jogát, így javítást, cserét kérhet.

Ha a Vevő a szavatossági vagy jótállási igényét akarja érvényesíteni, akkor arról az Eladónak jegyzőkönyvet felvenni, amelyben szerepelnie kell a szerződéskötés időpontjának, hiba leírásának.

Az Eladó köteles a javítást, vagy cserét 15 napon belül elvegezni, vagy mással elvegeztetni.

Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vevő számára:

·         Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Eladó üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

·         Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Vevő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

·         Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

·         Bírósági eljárás. Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló törvény rendelkezései szerint.

Amennyiben panaszt kíván tenni bizonyos termékekkel, vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban azt megteheti az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. "> Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen cégünk számára, vagy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. Személyesen a Tolna Megyei Kormányhivatal, Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, 7100 Szekszárd, Szent István tér 11-13. szám alatt. Interneten keresztül a hatóság honlapján a panaszbejelentés menüpont alatt megtalálható elérhetőségeken, például a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. "> Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címen .

 

X. Adatvédelmi nyilatkozat

Az eladó bármely a weboldal használata során tudomására jutott személyes adatot az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. CXII. törvény rendelkezései szerint kezel. Amennyiben a vevő bármely személyes adatát eljuttatja az eladóhoz, akkor azzal önkéntes és e tájékoztatáson alapuló és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt az Eladó az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig - nyilvántartsa és kezelje.

Az eladó - a vevői, partnerei és egyéb ügyfelei személyére, adataira, a Webáruházzal fennálló üzleti kapcsolataira vonatkozó - valamennyi információt üzleti titokként kezel.

A jelen adatvédelmi nyilatkozatban nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó. Bármelyik rendelkezés érvénytelensége vagy érvénytelenné válása a többi rendelkezés érvényességét nem érinti.

 

XI. Egyéb

XI.1. A weboldalon, webáruházban szereplő árlistákon, leírásokon, készletinformációkon, képeken és rajzokon valamint egyéb dokumentumokon megadott adatok az áru méretére, súlyára, árára, színére és egyéb jellemzőire vonatkozóan csak tájékoztató jellegűek. Termékeink műszaki továbbfejlesztésével illetve megszűntetésével kapcsolatos jogunkat fenntartjuk!

XI.2. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vevő részéről a Számítógépének és az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

XI.3. Az Eladó bármikor jogosult jelen Szabályzatát egyoldalúan módosítani.

IX.4. Az eladó által üzemeltetett weboldal az alábbi törvényekben foglaltak alapján jár el:

Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99800006.TV

Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0300100.TV

Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011 CXII. törvény http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100112.TV&;timeshift=1

 

XII. Cég információk

Cégnév: „OÁZIS 98” Kereskedelmi, Szolgáltató és Ipari Kft.

Cégjegyzékszám: 01-09- 205593.

A cégjegyzéket vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: H- 1054 Budapest, Szemere utca 19. 1. em. 2/b.

Fióktelep: H-7081 Simontornya, 61-es főút Cece iránya Adószám: 11295671-2-41.

Bankszámlaszám: OTP Fiók Simontornya  11746098-20028008-00000000.

Ügyfélszolgálat: Tel: +36-74/586026, Fax: +36-74/586027, Mobil: +36-30/4-911-112, emailcíme: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.